Descriere program
Cea mai intalnita intrebare, de fiecare data cand stam de vorba cu studentii este: ce oportunitati de practica aveti la Caphyon? Anul acesta ne-am mobilizat si am intrebat fiecare coleg “Cum ar putea contribui un student? Si ce ar invata el in acest timp?“.
In una sau doua luni, 8h/zi de Luni pana Vineri, de lucru alaturi de echipa noastra poti invata enorm. De obicei internship-ul la Caphyon se desfasoara in perioada Iulie-Septembrie, inclusiv.
Perioada de internship poate fi intercalata cu mici vacante, astfel va puteti bucura de vara in continuare.
Perioada inscrieri: 1 Aprilie – 14 Mai 2017
Perioada internship: Iulie – Septembrie 2017
Program lucru: Luni – Vineri, 8h / zi
Salariu: 2,000 RON / luna (net)
Contract de munca: Da
Perioada interviuri / teste: 15 Mai – 31 Mai 2017
Aplicati la: cariere at caphyon dot ro (specificati postul de internship dorit)
Posturi disponibile:
- Modern Web Developer Internship – 2 studenti / 2 luni
- C++ Internship – 2 studenti / 2 luni
- Solutions Engineer Internship – 2 studenti / 2 luni
Modern Web Developer Internship – 2 studenti / 2 luni
Cerinte: Cunostinte de baza HTML & CSS, JavaScript, web-servers.
Studentul va dezvolta, de la zero, un proiect care il va ajuta sa cunoasca cele mai noi tehnologii folosite in domeniul web development. Proiectul va folosi unele dintre cele mai populare tehnologii de actualitate precum: NodeJS, Angular2, MongoDB.
C++ Internship – 2 studenti / 2 luni
Cerinte: Cunostinte de baza C++, structuri de date & algoritmi, STL.
Studentii vor dezvolta si utiliza tool-uri de validare/modernizare pentru C++ code, bazate pe libraria clang-tidy din LLVM.
Solutions Engineer Internship – 2 studenti / 2 luni
Cerinte:
- Limba Engleza – scrisa si vorbita fluent
- Cunostinte de baza Windows: ce este un command line, registrii, variabile de mediu, servicii, permisiuni, networking, etc.
- Capacitate analitica necesara pentru a depana/evalua anumite scenarii
- Empatie – o caracteristica necesara in lucrul direct cu utilizatorii. Iti place sa ajuti utilizatorii sa inteleaga cum functioneaza o aplicatie, sa ii ghidezi catre cea mai buna solutie, si desigur sa ii asculti (citesti) pentru a intelege complet problema lor?
Veti lucra impreuna cu echipa noastra de ingineri, la inceput invatand de la ei, dupa care o sa interactionati direct cu clientii nostrii pe forum si email, oferindu-le solutii tehnice (ghidati de colegii nostrii), ajutandu-i sa construiasca pachetele de instalare pentru aplicatiile lor.
Nu este un post in care pur si simplu veti raspunde la problemele oamenilor urmand un script. Fiecare problema este particulara, necesitand de multe ori evaluarea unor scenarii, si implementarea lor, inainte de a recomanda o solutie finala utilizatorului. Astfel, un singur caz de support poate dura intre 10min si 4h.
Un inginer experimentat din echipa de suport va ajunge sa aiba cunostinte tehnice foarte avansate, deseori chiar scrie cod pentru a putea oferi o solutie clientilor, sa cunoasca foarte bine sistemul de operare si cum interactioneaza toate componentele sale (servere SQL, firewall-uri, aplicatii web in IIS, mecanismul de extensii de fisiere si multe alte componente de baza).