Descriere program
Perioada desfasurare: Iulie / August / Septembrie
Durata: 1-2 luni (in functie de postul ales)
Program lucru: Luni – Vineri, 8h / zi
Numar participanti: 8 studenti
Compensatie: 2,000 RON / luna (net) + beneficii
Contract de munca: da
Perioada inscrieri:1 Aprilie – 14 Mai 2018
Aplicati la:cariere at caphyon dot ro (specificati postul de internship dorit)
Selectia (interviu / test): 15 Mai – 31 Mai 2018
Beneficii
- Programul Health First: sala de fitness, piscina, etc.
- Program si vacante flexibile, fara ore extraprogram
- Pranz asigurat de Epoca, MRC House, Dolce Vita
- Sediu modern ultracentral
- Birou si scaun ergonomice (premium)
- Hardware si software de ultima generatie
- Sala de relaxare cu proiector si jocuri PS4
Fullstack Web Development Internship – 2 studenti / 1-2 luni
Tehnologii: HTML, CSS, Javascript, Angular, Vue.js, Mongo, Node.JS.
Folosind VENUM stack, vei invata cum sa construiesti aplicatii web puternice, estetice, menite sa functioneze atat pe desktop, cat si pe mobil.
Web Developer Internship – 2 studenti / 2 luni
Cerinte: Cunostinte de baza Java sau PHP, HTML, Javascript, web servers.
Studentul va lucra cu echipa Advanced Web Ranking si va realiza un proiect de la zero care il va ajuta sa cunoasca ceea ce presupune dezvoltarea unei aplicatii web de la specificatii pana la deployment.
C++ Internship – 2 studenti / 2 luni
Cerinte: Cunostinte de baza C++, structuri de date & algoritmi, STL.
Programul tinteste deprinderea elementelor de programare moderna in C++, folosind standardele ISO C++14/17.
Studentii vor dezvolta si utiliza tool-uri, folosind gradual C++11, apoi C++14 si C++17 pentru a intelege si aprecia facilitatile moderne aparute in limbaj si libraria STL. Noutatile aduse limbajului ne ofera mai multa siguranta, eleganta de implementare si rapiditate in dezvoltare.
Se vor utiliza: Clang/LLVM 6.0 si Visual Studio 2017
Solutions Engineer Internship – 2 studenti / 1-2 luni
Cerinte:
- Limba Engleza – scrisa si vorbita fluent
- Cunostinte de baza Windows: ce este un command line, registrii, variabile de mediu, servicii, permisiuni, networking, etc.
- Capacitate analitica necesara pentru a depana/evalua anumite scenarii
- Empatie – o caracteristica necesara in lucrul direct cu utilizatorii. Iti place sa ajuti utilizatorii sa inteleaga cum functioneaza o aplicatie, sa ii ghidezi catre cea mai buna solutie, si desigur sa ii asculti (citesti) pentru a intelege complet problema lor?
Pentru a aplica, trimiteti-ne un CV insotit de o scrisoare de intentie (obligatoriu in limba engleza) prin care sa va manifestati interesul pentru postul de Solutions Engineer, cu motivele pentru care credeti ca ati fi buni pentru acest post.
Veti lucra impreuna cu echipa noastra de ingineri, la inceput invatand de la ei, dupa care o sa interactionati direct cu clientii nostrii pe forum si email, oferindu-le solutii tehnice (ghidati de colegii nostrii), ajutandu-i sa construiasca pachetele de instalare pentru aplicatiile lor.
Nu este un post in care pur si simplu veti raspunde la problemele oamenilor urmand un script. Fiecare problema este particulara, necesitand de multe ori evaluarea unor scenarii, si implementarea lor, inainte de a recomanda o solutie finala utilizatorului. Astfel, un singur caz de support poate dura intre 10min si 4h.
Un inginer experimentat din echipa de suport va ajunge sa aiba cunostinte tehnice foarte avansate, deseori chiar scrie cod pentru a putea oferi o solutie clientilor, sa cunoasca foarte bine sistemul de operare si cum interactioneaza toate componentele sale (servere SQL, firewall-uri, aplicatii web in IIS, mecanismul de extensii de fisiere si multe alte componente de baza).